Повернення і обмін товару

На всі товари, які були придбані в інтернет - магазині tekstil-kiev.com.ua, поширюється дія закону «Про захист прав споживачів». Для запобігання неприємностей пов'язаних з поверненням або обміном товару, переконливо просимо Вас ознайомитися з порядком здійснення даної процедури.

Два випадки, в яких покупець має право повернути або обміняти куплений товар:
Товар несправний, має суттєві недоліки, які унеможливлюють його використання (вина виробника або компанії-постачальника);Товар належної якості, але з яких-небуть причин не підійшов покупцеві, при цьому товар не був використаний, збережена цілісність упаковки і розрахунковий документ.

Дії покупця в випадки придбання неякісного товару
Перше, що потрібно зробити це повідомити постачальнику товару про брак по телефону або електронним листом. Покупець може повернути неякісний товар, якщо його недоліки істотні і виникли з вини виробника.У випадки, якщо в процесі експертизи буде з'ясовано, що недоліки товару виникли з вини покупця, він змушений буде відшкодувати витрати, пов'язані з проведенням експертизи.

Умови обміну або повернення неякісного товару

Обмін або повернення товару здійснюється в випадки, якщо з дня покупки товару пройшло не більше 14 днів, і на товар немає слідів експлуатації, збережена цілісність упаковки, його товарний вид, споживчі властивості, пломби, маркування, а також всі отримані від продавця документи (чеки , гарантійні талони, інструкції по експлуатації).Якщо до товару додавався подарунок, він повинен бути повернутий разом з товаром. При цьому подарунок також не повинен мати слідів експлуатації, повинен бути збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та фабрична упаковка.


Не підлягають обміну або поверненню товари, які відносяться до переліку, визначеного в Додатку №3 Постанови КМУ № 172 (дитячі іграшки м'які, дитячі іграшки гумові надувні, білизна постільна, панчішно - шкарпеткові вироби, товари для новонароджених та ін.).
Якщо на час обміну аналогічного товару немає у продажу, покупець має право:- придбати будь-якої інший товар, який є в наявності, з відповідним перерахуванням вартості;- отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару;- здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.При поверненні грошей розрахунки з покупцем здійснюються виходячи з вартості товару на момент його придбання. Гроші повертаються не пізніше, ніж через 7 днів з моменту підтвердження відсутності факту порушення гарантійних зобов'язань з боку покупця.

Умови, при яких покупцеві буде відмовлено в заміні товару- товар був в експлуатації, має дефекти або в неповній комплектації;- відсутність документа, який підтверджує факт покупки товару (товарний чек);- з моменту покупки пройшло більше 14 днів.

Процедура повернення коштів

Для повернення грошових коштів, які були витрачені на придбання неякісного товару, покупцеві необхідно подати продавцеві за місцем купівлі товару відповідну письмову заяву, де будуть написані умови покупця і причини повернення товару.Крім причин, в заяві необхідно вказати наступне:
- дані про товар (назва, фабричний (серійний) номер, артикул, дата продажу, ціна на дату продажу);- суму, видану за повернутий товар.Повернення грошових коштів здійснюється тільки за умови наявності розрахункового документа, де була здійснена покупка.


Кур'єр повернення або обмін товару не здійснює (не залежно від того яким чином Ви отримували товар кур'єрською доставкою по місту, самовивізом). Повернення або обмін відбувається тільки в офісі інтернет - магазину в обумовлене заздалегідь час або транспортною компанією (пересилання за рахунок покупця). Кур'єр може здійснити повернення або обмін товару тільки в тому випадку якщо буде замовлений товар з доставкою в те місце, де потрібно зробити обмін або повернення товару.